dijous, 10 de desembre del 2009

Visita a Pompeu Fabra

El dijous de la setmana de pràctiques extraordinàries vaig visitar les instal·lacions del CEIP Pompeu Fabra. Aquesta escola és localitza a Sant Andreu, és una escola pública d’una línia. Durant la meva estada no vaig poder observar cap tipus de mostra d’algun problema relacionat amb la marginació o amb els problemes econòmics. social econòmics. Les instal·lacions del col·legi no son molt grans, i com ha conseqüència aprofiten el més mínim espai per exercir una activitat escola.La directora del centre només arribar ens va ensenyar quin era el projecte educatiu del centre escolar que es basava en l’aplicació de projectes de treball en l’aula. Ja que l’escola pensa que els projectes de treball ajuden a l’alumne en la seva formació ja que fan que el nen aprengui: a seleccionar la gran quantitat d’informació envers un tema, a estudiar-la i a analitzar-la i transmetre-la.
Seguidament, ens van ensenyar totes les instal·lacions del centre educatiu, vaig poder observar que els alumnes comencen els treballs de projecte des de ven petis. Al mateix moment, vaig veure que la mateixa escola, com a activitat pròpia té un hort propi, el qual provoca que els alumnes coneguin la terra i les característiques i l’experiència del cultiu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada