dimarts, 8 de desembre del 2009

DIARI SEMINARI sisena intervenció


En aquesta sessió de seminari vam posar en comú algunes de les experiències que vam tenir durant la setmana de pràctiques. Per cer exactes vam explicar el dia en que vam acompanyar a un company de tercer al col·legi que du a terme les seves pràctiques. Vaig trobar interessant les experiències de la resta de companys, la qual cosa em va fer reflexionar sobre el tema i arribar a la conclusió que cada centre educatiu actua d’una manera pròpia.
Pel que fa a la meva pròpia experiència , jo vaig anar al col·legi Nausica amb la meva companya Lorena, va ser una experiència molt important ja que vam veure com era el funcionament d’una escola de primeria línia i l’ interacció dels alumnes amb els professor.
En conclusió, em va semblar una activitat força encertada, ja que ens va donar l’oportunitat de veure una petita demostració del com seria el dia adia en una classe.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada