divendres, 25 de desembre del 2009

Síntesi


Un cop acabada les lliçons i les activitats realitzades a GITIC faré un balanç del que ha estat per mi la realització d’un bloc .
Aquesta ha estat la meva primera experiència amb la creació i el manteniment d’un bloc. Si he de ser sincer, jo no n’ havia utilitzat ni mantingut un mai. Tot i això, m’ha semblat una activitat interessant, ja que et fa reflexionar sobre temes de l’actualitat, educació, etc. No obstant, un bloc s’ha de mantindre periòdicament, és a dir, cada setmana s’ha de fer una intervenció.
Val a dir, que gràcies al bloc he pogut conèixer més coses sobre les noves tecnologies i la importància que aquestes tenen com a eina de treball. Així doncs, valoro positivament aquesta activitat, ja que ha estat un mètode d’aprenentatge interessant i que m’ha facilitat molt la feina , ja que he pogut entendre diferents continguts teòrics a través de les pràctiques i exercicis realitzats al bloc.
Són dos les activitats que m’agradaria destacar sobre totes les que hem realitzat al llarg d’aquest semestre :
1. Primerament, destacaria l’activitat de “Modificació de la imatge “ ja que va ser la primera activitat que vam realitzar a classe de GTIC que hem va comportar una certa dificultat. Aquesta activitat consistia, tal com diu el propi nom de l’activitat, en la modificació de la imatge utilitzant el programa Gimp2. El primer que vaig fer va ser ajustar la mida a 175*220, tal com havia explicat el professor de l’assignatura. Després vaig anar a (imatge) on hi ha (escalar) , i vaig vaig posar 175 d’amplada i 220 de llargada, seguidament la vaig ampliar un 100%. Per modificar la fotografia vaig utilitzar diversos recursos. Finalment, vaig guardar la imatge a jpeg i perquè m’ocupes poc vaig polsar opcions avançades i vaig seleccionar “guardar los datos EXIF”, on vaig elegir la qualitat fins que la imatge va estar al voltant dels 7 KB.

2. Seguidament , destacaria l’activitat de “l’anàlisi d’un anunci” ja que hem va donar l’oportunitat de mirar des de un punt de vista diferent un anunci que m’agradava molt i que havia vist moltes vegades. Això em va servir per fixar-me més en tots els detalls de l’anunci.
En conclusió, la realització d’un bloc m’ha semblat una activitat interessant, ja que m’ha fet veure una nova via d’aprenentatge per a l’alumne que jo no coneixia. Tot i que m’ha comportat alguns moments d’un cert estrés, ja que a vegades no sabia ben bé com utilitzar algun programa de l’ordinador, cosa que em dificultava l’elaboració de les activitats, tot i que la majoria de tasques semblaven fàcils en el a moment en que el professor les explicava.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada