dimecres, 11 de novembre del 2009

COED 6,11,09

La setmana passada a coed, vam observar en la practica la manera més idònia de com expressar-se bé en públic.
Així doncs, el dilluns vam veure com jo i els meus companys fèiem l’exposició del qui ets tu davant de tota la classe. En la qual s’ havia de descriure un company de la classe, el qual havíem d’haver elegit anteriorment.
Finalment, el divendres vam observar com els nostres companys de classe recitaven diversos poemes, contes i llegendes. La qual cosa no ha de ser gens fàcil, ja que els nervis sempre et poden traicionar tot i que tinguis ven preparada la exposició que recitaràs hi ha més si s’ha de recitar de memòria. Al final de la classe vam veure el bloc d’un company de classe, aquest exercici ens va servir per veure com hauríem de tindre el bloc i ens va servir de guia.
Reflexió
Tant una activitat com l’altra les vaig trobar molt encertades, ja que aquest tipus d’activitats ens ajudaran a expressar-nos hi ha transmetre millor els coneixements als nostres futurs alumnes. L’activitat de dilluns em va permetre conèixer millor els meus companys
( especialment l’Edu). Pel que fa a l’activitat de divendres, vaig observar el difícil que es posar-se davant de tota la classe i recitar un poema que tinguis preparat, ja que sempre cors el risc de que et pugui passar a tu. Cal esmentar que els companys se’n van sortir força bé, ja que la classe es va fer entretinguda al parlar cadascú de temes/exposicions diferents.

Aprofundiment
Aquest exercicis ens ajuden a fer ús de la nostra memòria, conjuntament amb la lectura compartida de llibres que tractin del tema de l’expressió oral. com per exemple com parlar bé en públic. Ja que ens facilitarà la feina, i ens ajudarà a aconseguir una millor expressió oral per el nostre futur com a mestres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada